Alicelindstrom

Text i kommentarsrutan

Om du vill ha text i din kommentarsruta (där man skriver in kommentarerna) som försvinner när man klicka där, gör du såhär:

gå in på design - redigera kodmallar - inlägg

sen bläddrar du ner till 
<textarea name="content" onchange="doChange(this)" cols="52" rows="7"></textarea>


sen ska du kopiera den koden som är här under och klista in den mellan rows="9"   och   </textarea>
onFocus="this.value=''; this.onfocus=null;">SKRIV TEXTEN HÄR


så det serut såhär ↓
<textarea name="content" onchange="doChange(this)" cols="65" rows="9" onFocus="this.value=''; this.onfocus=null;">SKRIV DIN TEXT HÄR</textarea>

eller så bara kopierar du koden här över och klistrar in den istället för koden som står i din kodmall!

där det står SKRIV DIN TEXT HÄR, ska du skriva din text som du vill ha i kommentarsrutan


Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin