Alicelindstrom

stan imorgon :D

hejsan bloggen, vet ni??
detta är mitt inlägg nr 800 :)
idag på träningen var det väl , ok :p
imorgon på förmiddagen vet jag inte vad jag ska hitta på, men efter lunch ska jag på stan, ska cykla dit :D
kommer nog cykla hem med mamma sen (:
har igentligen inte så mke som jag ska göra på stan, men vi kanske fikar eller sånt, jo jag måste typ köpa top lack :D haha mitt är nästan slut :/ men för det mesta hittar jag även annat att köpa än det jag tänkt mig :p

just nu chattar jag med wilma
pappa ringde nyss, har är ju i USA, han hade över 30 grader :o haha
här hemma hade vi inte ens 20 idag :p

 
bella som hoppar, jag i bakgrunden, typcker jag är ganska skicklig som kan fota bella och springa bredvid hon sammtidigt :D

bloggar väl mer imon.
kram (:

Anonym

asså serri du är fanimej kung på att göra designer! och du tar inte ens betalt? om jag skulle vara lika bra som du skulle jag ta betalt för en design, inte för vänner och sånt men av andra!! har du fundedrat på det?

Limbo

Seriöst ASSÖT kanin! Och en jättefin & mysig blogg! :3

Alexandra - Uppsalas största blogg

God morgon :) Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/onsdag-dagens-blogg-1.html#comment


blogg: http://vadfanskajagheta.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin