Alicelindstrom

sista dagen på sommarlovet

tjenare allihopa, har merkt att många började skolan igår elr idag!!
men själv har jag så lyxigt så jag börjar imorgon!!
när börjar du skolan?
idag ska jag nörda sommarlovet! men vet inte riktigt hur!! :p
ska typ baka chokladbollar :D bara för att jag är sugen på det!!
och sen så får jag se vad jag hittar på!! har ju träning ikväll, vill på den men har damp ont i foten kan typ inte sprina, blev något konstigt på matchen!! :s
men får se.
måste ju börja fundera vad jag ska ha i skolan, hittat lite pennor :D och sånt iaf :p
kram (:

Tovan

Imorrn!;)


blogg: http://ekotovan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin