Alicelindstrom

internet

Hej bloggen, förlåt att jag inte bloggade mer igår. men när jag satt där och höll på så dog internättet.
pappa hade ringt och klagat, men sen så blev det åska, lät som det var nära :p
sen åkte jag på träningen, och när jag kom hem var jag trött, hade inte sovit så bra hehe ..
men nu kommer nog bilderna strax (: sitter och svarar på kommentarer, OJJ vad många.
jätte skojj att ni kommenterar (: har ni tips på saker äre bara att säga till (:

kram (:

Glöm inte att anmäla dig i min STORA tävling där man kan vinna skal/tillbehör för max 500 kr,
KLICKA HÄR för att komma till tävlingen där du anmäler dig!!

Alexandra - Uppsalas största blogg

God morgon sötnos! Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/torsdag-dagens-blogg.html#comment


blogg: http://vadfanskajagheta.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin