Alicelindstrom

hunnit med mycket

hejsan världens bästa bloggläsare!! ♥
 idag är det ju lördag. nicee
igår kväll såg jag en film med mamma, den var väl bra, idag har jag vattnat blommor, pumpan och fixat med den lite. jag har även gossat med Bella, och städat hennes bur och gett hon mat. har även pysslat med lite annat och spelat lite piano.
idag vet jag inte vad jag ska hitta på, men såklart blir det något. skriver mer senare när jag vet vad, nu ska jag göra ett inlägg med tips (:

byee








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin