Alicelindstrom

hemma från majas stuga

Hejsan,
nu är jag hemma, har varit jätte roligt (:
jag kan berätta vad som vi har gjort.
på måndagkväll åkte vi ut till Majas stuga efter träningen, när vi kom dit badade vi och sen åkte vi ut till Bergön där vi skulle tälta (: vid elva tiden hade vi satt upp tältet :p då pratade vi till typ halv ett.
dagen efter hämtade dom ossoch vi åkte tbx till majas stuga. då gick vi in i en kohage ;p
sen kom majas främmande, fast jag känner typ osso dom :p
då åkte vi vattenskidor, fast jag åkte inte. jag har testar förr :p
men jag testade som typ snow board fast på vatten. haha jag kom inte ens upp :p
jag åkte osso ring alltså efter båten. det var mega skojj :D
sen gick vi till kohagen igen för där fanns det ett öppet nätverk, så då satt vi typ där.
sen på kvällen vid elva åkte vi ut till bergön för att tälta. fast då skulle elina sova med maja och mej, och majas brorsa och elinas brorsa i ett annat rum i tältet.
sen imorse hämtade dom oss och då åkte vi tbx till stugan. då gick vi till kossorna och nätverket och sen till hästar.och sen vara en tant som hade katt ungar då var vi där :D så himmla söta !!!
sen efter lunchen så åkte vi till Mosjön, där åkte vi segway, ni vet så som han har i solsida :D det var fett skojj, sen badade vi här. och sen åkte jag hem :D
tack maja att jag fick komma till din stuga :D
fotade en massa, bilderna kommer i nästa inlägg,

byee


Wilma [FOTO]

Härligt, msn ikväll? <3


blogg: http://wilmaan.blogg.se/
sanna&josse

Tack för att du var med i dagens blogg tävling hos oss :)

kolla nu in om du vann, annars kan du alltid anmäla dig i dagens blogg som kommer upp imorgon:)



Kram


blogg: http://twostepsfromhell.blogg.se/
Anonym

Hej sötan...

Har du något förslag på en låt man kan göra piano cover av :)

asså bara spela piano inte sjunga !? ;) släng gärna in en kommentar med en låt då :)

annars.. haft en fin dag!? :) <3


blogg: http://ampii.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin