Alicelindstrom

hälsat på hon mini katter

hejsan allihopa, nu är jag hemma från Monica som hon heter som har katterna!!
asså fatta vad söta, jag fick hålla i en kattunge som var 13 dagar :D
den var typ som en guld hamster :p hur liten som heldst!!
hon hade även kattungar som var födda i maj, dom var jätte söta och gossiga :D
och dom stora katterna ville osso bli klappade :D
hon har en hemsida där det finns bilder på alla katterna!
ni kan ju kika in där :D http://hem.passagen.se/moneris/
det regnar fortfarande, jag som skulle på skattjakt, men ajja tror jag ska fota lite, innomhus :D

kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin