Alicelindstrom

fredag, helg imorgon

godmorgon, idag är det fredag, yeyy då är det ju helg snart, fast det spelar inte så stor roll på sommarlovet.
idag har jag inte så mke att göra, väntar på två saker som kanske ska komma i posten idag. ni får bilder på dom om/när dom kommer. pappa kommer också hem idag om det inte blir föresenat! :D
japp det var väl allt, men jag bloggar mer senare!!
just det ja, funderar på att ha en typ live chatt, då ni kan fråga mig frågor och sånt?
vad tycker ni? om man bestämmer en sag och tid, och då kan ni adda min msn, och sen fråga massa frågor, och få svar på engång. kommentera vad du tycker.

mamma och erik spelade badminton igår, jag fotade :D
konstig bild med fick med bollen (!?)
kram (:

Cornelia

Jag skulle jätte gärna vilja chatta med dig :)

Wilma [FOTO]

Fredag är bra, för då köper pappa godis åt mig! :D Haha, annars får jag typ betala själv (a)<3


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin