Alicelindstrom

fixat så ni kan köpa nu

god kväll allihopa (:
idag så spelade jag ju match, gick väl sådär, vi van iaf inte. men vi spelade bra!
när jag kom hem så duschade jag och sånt, sen såg jag på tv.
nu har jag suttit och pysslat med en liten underdomän.
ni kan besöka den om ni klickar här. den är tillför om ni vill beställa en design så finns info där :D
har inte så mke mer att skriva nu så ni kan få stirra på en bild ist.

haha tog en riktig snyggging :D
haha ser lite fokuserad ut, men det är inte varje dag som man kör mini stridsvagn med en cykelhjälp på skallen.
yeyy, nemen det var skojj att köra :D

bloggar mer imorgon , kram (:

just det ja, jag blev veckans blogg på denna blogg gissa om jag blev glad :D
gå in där och läs inlägget hon skrev (:


Alexandra - Uppsalas största blogg

God morgon sötnos :) Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/august/mandag-dagens-blogg-2.html#comment


blogg: http://vadfanskajagheta.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin