Alicelindstrom

FIXAT EN DAG I SKOLAN NU!

JAG LEVER!! japp nu är första skoldagen avklarad!! :D
bara MASSA kvar innan lov!! :p men ajja
idag var det en ganska lung dag, vi fick våra skåp och mappar,pennor, böcker med mer!
jag fick underskåp, så himmla SÄMST!!!! men efter jul ska jag ha över :D
hihi ni förstår kanske att det inte kommer bli lika mke uppdatering nu, för skolan går ju före bloggen!! men ska ändå försöka,kan ju skriva lite snabbt ibland ändå.
diggar vårt schema lite, fast vi går till 3 på fredagar (!!!!!) HAHA
kortaste dagen är onsdag då vi slutar två. men vi har en och en halvtimme rast ibland. hihihi...
ikväll äre träning, får se hur det går då! :D

kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin