Alicelindstrom

VARMT!!!

Hej bloggen!!
kom nyss hem från stan!!! :D
var där med Maja, jag har ju varit med Maja, åå sen efter lunch ville vi på stan!
då körde pappa oss dit, sen gick vi där, och sen tog vi bussen hem!!
vi köpte typ glass, dricka, lite godis åå sånt!!
det var jätte varmt!! det är typ 21 grader varmt!! haha xD
nu ska vi typ fika, sen såå vet jag inte!! ska kanske fota min påsk kanin/hare
som pappa köpte till mig i schweiz, hihi den är så söt!! (:
sen till middag idag blir det något gott kött!!! (:
och sen imorgon ska vi grillar :D
ikväll ska vi kanske se en film (:
åå det är så skönt med lov!!! (:
en sak som är dum, är att jag inte typ kan vara ute så mke!!
igår var jag ute typ hela dagen!! och idag har jag ont i hela kroppen, typ halsen, huvudet!
och jag hostar, och jag har frossa!!! :(
men ajja har försökt att vara ute mindre idag!! :D

kram








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin