Alicelindstrom

Vad ska jag visa?

Hej bloggen, nu har jag en lång lista på saker som jag kan visa er, alltså typ tips till blogg.se!
men vad vill ni se?? vet inte vad jag ska visa först!
komentera göra om det är något ni vill att jag ska visa, (:

kram

:)

Snälla visa hur man redigerar headern! Please! <3

Tova

Skulle du kunna visa hur man ändra färg på där det står alla inläggen eller vad man nu ska säga. På min blogg är det typ gul aktigt och jag skulle vilja ha vitt som det är på ex. din? Skulle vara jätte snällt om du visade det<3


blogg: http://ekotovan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin