Alicelindstrom

Torsdag!!

Hejsan bloggn, sitter åå lyssnar på musik nu!! :D
skojj, (: javist. haha har inget annat att göra!
idag i skolan var det typ som vanligt, vi hade fotboll på idrotten o.O
haha men sen när jag kom hem så såg jag på TV, åt en piggelin, hihi
sen var jag ute hos Bella åå sen gick jag och satte mig vid datan! :D
såå det är väl mig dag! xD ska träna på eng glosor, haha det är sämst att man inte kna träna på datan!!!! :(
haha gillar inte att träna på papper, haha xD är så van att träna på glosor på
datorn nu så känns konstigt att göra det på papper!
men idag kommer pappa hem!! WIIIIIIIIIIIIIIII
*megaglad* haha han har typ köpt chokladkaniner!! :D för i Sweisch (stavning)
har man typ inet påsk kyklingar som vi, dom har typ påsk harar!! :D haha xD
men jaa ikväll är det träning!! vi ska springa runt sjön!! :D
vet inte om jag kan vara med!!
har min dumma alergi! så om jag typ anstränger mig så får jag jätte ont i huvudet, halsen,
känns som att man inte kan andas, jag blir snuvig, det rinner ur ögonen och kliar!!
det är sämst!! och nu är det bara början!! HATAR det! just nu är jag alergisk mot snö möggel,
sen blir det väl gräs pollen när gräset kommer åå björk pollen när björkarna slår ut!!! :(
men får se hur det blir, för jag kommer väl typ inte kunna på på en ända träning då!! xD
fast bara om det regnar!!!! :D
men nu börjar det ju bli lite dåligt med komentarer!! och glöm inte att anmäla er i min foto tävling!! :D
åå imon är det fredag!! LÄNGTAR SOM EN GALNING TILL HELGEN!!!!! haha xD

kram








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin