Alicelindstrom

Tänkte på en sak....

Hej bloggen, satt och tänkte på en sak!!
tänk att jag har så många som läser min blogg!!
när jag började hade jag som mål att få så många läsare som möjligt xD
och jaa jag är jätte nöjd med att jag har lyckats fått så många!! (:
jag minns när jag började blogga på den här bloggen, då hade jag typ två eller tre läsare om dagen!
och om jag fick fem då var det värsta coolt!! (:
och sen i mitten av mars, då hade jag mellan 25 och 44 varje dag!!! (:
sen så gick det ner på kanske 15 till 22 läsare om dagen!
då tyckte jag att det var värsta lite xD
men nu är jag uppe på 35 till 40 om dagen!
men jag kom på att 15 är ju jätte många läsare!!
det är ju inte många bloggar som har så många om dan, och 40 läsare om dagen, det är ju helt
UNDERBART!! trodde aldrig att jag skulle få det.
Alla som läser in blogg, ni är underbara!!!!!! tänk om inte ni skulle ha läst min blogg,
vad synd det skulle ha varit om er, haha nemen skojja
men jag är så glad att det är dom som gillar min blogg!!! (:
kram (:

Ps. besökare om dagen, när det står det menar jag unika besökare!! (: )

stina

vad kul (: idag har 51 st läst min blogg, och som mest är det 116 :D jag är jäätte glad för det!


blogg: http://sstinasfoto.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin