Alicelindstrom

Svaren från frågestunden!!!

Hej bloggen, nu har jag suttigt och svarat på frågor, ojj det kom faktiskt in ganska många!! :D jätte roligt! Hoppas att ni blev nöjda med svaren! (:

Är det något ni undrar över är det bara att komentera!

 

 

Vad är din favorit färg? Tror det är blå!! xD

mat? Ojj hmm jag gillar Tacos åå grillat

djur? Hund, kanin, kossa, gris

siffra? Det är typ 12, har alltid varit det xD

blogg? Haha jaa såklart gillar jag ju min (:  hahah men jag gillar många

dag? Lördag!!

årstid? Sommar, det är så skönt att bada åå så. Men hatar mina dumma alergier!!!! -.-

skolämne? Jag tycker att Slöjd e skojj

går du i några sporter? Japp jag går i innebandy åå fotboll!

vad gör du på fritiden? Är med kompisar, fotograferar, är inne på datorn, bloggar, är med min kanin åå massa annat

hur många kameror har du haft? Bra fråga!! xD men jag har haft många engångs kameror när jag var mindre. Men typ en, två, tre tror den jag har nu är min nr4 om man inte räknar engångskameror! Men jag kan se om jag hittar alla mina gamla, hihi då kan jag ta en bild på dom!! Haha och berätta lite om dom….

vad har du för kamera nu? Just nu har jag en Canon EOS 450D, den har jag haft i typ två veckor! xD

Har du husdjur? Jaa, jag har fiskar åå en Kanin.

vad heter alla i din familj? Min mamma heter Inger, pappa Peter, lillebror Erik åå Bella min kanin. Och jag såklart, jag heter Alice om ni inte viste det xD

har du en egen dator? Japp jag har en egen

Kommer du ha fler tävlingar? Har faktiskt funderat på det! :D tycker ni det??

vart gör du dina designer? På datorn?? Haha nemnen jag brukar göra dom i flera program!

hur får man en följ via bloglovin? Det kan jag visa, var länge sedan jag visade blogg.se tips!

Säg till om det är något speciellt ni vill att jag ska visa! :D

kan du inte ha fler foto tips? Jooo, men säg till vad ni vill se!!

vad har du för kamera? Det står längre upp!! xD canon EOS 450D

 

Har du fler bloggar du bloggar på just nu? Japp, jag har den hära, min foto blogg. Också har jag ju min test. Fast skriver inte på den man ajja, och jag har en annan typ för kompisar åå så! Och jag har en till för typ släkten! Den var min första! Men jag har kvar den!! xD


Hur gjorde du trädet i headern??
Det är en så dära brushes, jag gjorde trädet i PSP.

 

Jag undrar var du gör dina designer och header?? Jag använder flera program, men några är Paint, PSP åå kommer inte på fler xD

 

Fixar du andras designer? Jaoop det gör jag, fast jag är inge bra!! Haha xD har gjort till Maja, Wilma åå mamma xD åå till mig också!! xD

 

hur många läsare har du om dagen? Ojj det är olika, ibland typ 17 åå ibland 30. så typ något där imellan!!

 

hur kom du på att du ville ha en blogg? Jag kom bara på att jag ville ha en, då skaffade jag den för släkten tiip. Sen ville jag ha en för kompisar! Så då gjorde jag en sån! Men sen ville jag ha en foto blogg, för mina bilder åå såå,då skaffade jag det!! Men alla gamla är kvar!! xD

 

vem har gjort din design? Jag!!

 

vad lyssnar du på just nu? Musik? Haha men jag lyssnar på en låt som heter Falling!! :D sååå bra!! :D

 

ses


wilma

Jag vill se typ fototips på vad man kan fota och hur man tar bilden, om de ska vara typ något speciellt läge eller slutartid eller nåt! :) Och de ska funka för digitalkamera ;)<3


blogg: http://wilmaan.blogg.se/
PhotographyOlivia

Besök gärna min fotoblogg.


blogg: http://oliviasphotolife.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin