Alicelindstrom

Stan idag

Hej bloggen ,
idag har jag varit i skolan, sen efter skolan tog jag bussen till stan!! (:
värsta cool man är då!! haha kommer ju typ fyra bussar nästan samtidigt, och jag tig till och med rätt!!
och jag klev av rätt, fast det var ju en ändholmplats, men ajja
men jag är ju jätte cool!! det är skojj att nåka buss själv!
hihi men det är svårare om man åker från stan och hem!!
för då är det ju flera saker där man går på!! haha
Gick runt där!! var även med mamma, vi fikade köpte skor, tröjor åå tittade lite! xD
Jag köpte ett paar stövlar, eftersom att jag har växt ur mina båda gammla!! xD
och ett par tyg skor som man kan ha nu, för jag har inga som jag kan ha!!
ska få två st Convers kanske! men då blir det typ till maj!! haha xD
man ajja osso köpte jag två T-shirt på Jina troco, tycker faktiskt att dom var riktigt snygga!!
en med tyo muffins med ansikten, den var rosa!! (:
och en med typ en checka lista!! haha xD men ajja
gillar dom!! nu känner jag mig vårig!!
idag i skolan hade jag min vinter jacka åå vinter skor!!
höll på att dööö!! så imorgon ska jag ha min vår jack, den tycker jag faktiskt är jätte fin!!
ganska färgglad!! och mina nya skor!! (: hihi kul att veta det för er man ajja!!
xD ikväll är det ju träning, men jag kommer inte att gå! :(
har ju varit sjuk i två dagar, och har jätte ont i halsen nu!! :(
men ajja kommer nog inte gå imorgon heller, då blir det väl nästa vecka!! ajja
har typ inget mer att skriva nu såå
ses
kommer kanste bilder på det jag köpte!!
vill ni det??? (: komentera då!

wilma

Jag vill se de du köpte! :)<3


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin