Alicelindstrom

Skärtorsdag!!

Hej bloggen, nu har jag kommit hem från skolan!!!! (:
Jippi, nu är det lov!! känns inte som så!!
idag såg vi en super tråkig film, åå sen typ pysslade vi!!
det var tacos till lunch!! :D
har nyss räknat rösterna såå vinnaren har kommit upp på bloggen!! :D
ska eller skulle vara med en kompis!! :D
men det blev inte så typ!! xD men sen ringde maja, maja åå alicia!
med jag ska ta fram själva mattan på stuttsmattan!! :D
men jag måste ha hjälp :/
åå erik är med erik!!! hehe så det går typ inte!!! :(
men det blir väl så att jag går ut till Bella, elr såå jaa öö kanske jag ringer dom
eftersom att jag inte kunde vara med den som jag skulle vara med!! xD :(

kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin