Alicelindstrom

Shoppat

Hej bloggen!! nu har jag kommit hem från stan!!
vi var där från 10 till typ halv 2!! ganska länge!!! xD
men jag köpte en massa saker, eller jag fick typ allt av mamma!! (:
det kommer nog bilder sen om ni vill se??
komentera om ni vill se!!
idag är det ju valborg!! :D vi ska typ Grilla ikväll,
och sen ska vi väl på brasan! (:
Då har jag bestämmt mig för att ta med mig kameran!!! (: haha
jag ska fota brasan, och jag ska fota grodor om vi ser några!!
ett år såg vi 23 st när vi cyklade från brasan och hem!! hihi
men nu tror jag att jag ska gå ut! men sen ska jag nog fota
mina nya kläder!! (: men bara om ni vill se??

kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin