Alicelindstrom

Saken som jag köpte, den var Canon

Hejj, jag har skrivt att jag har köpt något!
men jag har inte visat vad! jag köpte saken på tradera (begagnad)
förra torsdagen!
och igår kväll kom den!! jag har ju skrivt att jag har längtat och så!
Och ÄNTLIGEN kom den!! och det jag har köpt är en......










KAMERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (:
En system kamera!!
en Canon EOS 450D
Den är jätte bra, kan inte alla funtioner än, men jag vill lära mig fler!!
Lite bilder på den, och som jag har fotat med den! ↓










hiihi hade lite tråkigt så jag fotade kameran i spegeln!! (:
Men här kommer bilder som jag tog igår ute, på bella!!
Fotade även katten, men flyttade snabbt över fem bilder från kameran!
Deom andra kommer nog snart!!

 
Klicka på dom så blir dom större!!
Att hon är söt!!

Det blir skillnad på bilderna!!
pappa ska fixa något program som man kan ha på datan till min kamera!
Med kameran följde det med ett kamera hus!
Canon EOS 450D
Objektiv EFS 18-55mm
Kamera väska Lowepro  Nova 140 AW
och den var en kamera band sak!! xD

Jag fick även en kamera bok av mamma åå pappa!! (:
den var jätte bra!! i den var det tips åå sånt!!

Jag kommer nog att skapa en kategori i menyn med Utrustning!! sen kan ni
gå in och titta där vad jag har för kamera! (:

Kram! (:

wilma

hur mycket kostade den?! :o<3


blogg: http://wilmaan.blogg.se/
Emma

Varför köpte du kameran?

Hur kom du på att du ville ha den?

Fin blogg ;)








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin