Alicelindstrom

Onsdag!!

Hej bloggen, nu har jag kommit hem från skolan!!
såg att det nästan var nytt besöks rekord igår på bloggen, 42. Jätte skojj att det är
så många som läser min blogg!!! :D
men ni kan fortfarande rösta i min foto tävling!!!
för att komma till finalisterna klicka här!!
vinnaren kommer upp imorgon!!!
det var många som ville att jag skulle ha en påsk tävling, såå jag ska passa på att ha det nu!!!
men det kommer mer info om den imorgon!! så ni får vänta lite!!! :D
men ikväll ska jag på badhuset med fotbollslaget!!! riktigt skojjjj!!! (:
åå det är så skönt att det snart är lov, bara imorgon kvar!!! :D
och då är det kort dag, vi slutar 13.00 fett nice!! och det är påsk tema dag!!
så vi ska typ pyssla åå se film åå sånt!! :D
nu ska jag kanske ta emd kameran ut eller så ska jag spela lite keyboard!!
Jag hade piano idag, fast jag glömde boken, men ajja
vi fick en super rolig läxa!!! :D såå jag ska försöka komma på lite!! (:
kram

Tovan

Sv: tack, ska kolla det sen.

Coolt att du skriver typ 72 inlägg per vecka XD


blogg: http://ekotovan.blogg.se/
wilma

Skulle du kunna hjälpa mig med min drop down meny? Snälla <3

Det hände nåt med den :s Jag hittar inget fel...<3


blogg: http://wilmaan.blogg.se/
wilma

hinner du inte nu? <3


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin