Alicelindstrom

Nytt i Garderoben

Var ju på stan för över en vecka sedan! då köpte jag två tröjor och skor åå stövlar!
och jag har glömmt att visa bilderna, men nu kommer dom! :D
ska fixa med en ny kategori som heter Nytt i garderoben!! (:
vist låter det skojj?? där kan jag lägga upp allt nytt som jag har köpt!
många har frågat om jag kan visa mina nya saker! (:
så jaa, här kommer dom:



Mina stövlar!! (: tycker att dom var söta!!
och jag älskar ju blå, så dom passar mig!!



Mina tygskor!



Jag gillar dom jätte mycket!! för dom är sköna, och det är dragkedja på insida, så
man behöver inte knyta upp dom hela tiden!!



Tycker att dom ä jätte fina! vad tycker ni??

Båsa skorna har jag köpt på DinSko, priset mins jag inte! (:

Har tyvärr inga bilder på tröjorna, orkade inte fota dom förut!
en har ni ju sett, den jag hade när jag visade fjärkontrollen, men den är från GinaTrico! :D
säg till om ni vill se fler saker! (:
kram








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin