Alicelindstrom

Nya saker från Kina!! (:

Hej bloggen, här kommer bilder på det som jag fick av farmor och farfar när dom var i kina!! (:
gjorde collage, eftersom att det var så många bilder xD
men här kommer dom:












Hihi två par Converse, svarta låga, blå höga!! (:
en väska
två små gubbar haha xd
en ihop fäll bar kam, med spegel och man kan ha ett foto där!
Jag hade ''beställt'' skorna, eftersom att dom var så billiga där!!
så farmor och farfar köpte 12 par convers! dom hade typ en lista, för det var många som skulle ha! (:
men går in på en affär ba:
- jag ska ha 12 par Converse!! haha
fint!
skorna passade jätte bra, och jaa jag är jätte glad för att jag fick dom!!
är det något ni undrar så är det bara att fråga!!

kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin