Alicelindstrom

Nya Glasögon (:

Hej bloggen!! (:
idag på förmiddan var jag, mamma åå erik på stan en snabbis!
vi skulle typ köpa badbyxor till erik och solglas ögon!!
jag ville också ha solglasögon haha även fast jag redan har ett par!
hittade ett par super söta, fina och snygga som jag köpte!! eller det var så att mamma betalade..
var ute och fotade dom lite (:
så här kommer bilder på dom:


Blå Pilotglasögon :D


Färgen ser så konstig ut på dom två översta!!



Den är mer lik på den här!! (: ↑
dom är typ blå gröna nästan, fast mest blå :D


haha cool bild!! (:




Jag med mina nya glasögon!! (:
dom köpte jag på Åhlens, och dom fanns i massa färger, typ gul, blå, grön, rosa, röd, svart, silver åå guld!! (:
tror iaf att det var samma modell!!
komentera gärna!!
och fråga mig i bloggsvar!!
och komihåg att rösta på finalisterna!!

kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin