Alicelindstrom

Ny tävling?

Hej alla mina underbara blogg läsare!! :D
Nu mår jag lite bättre, men har fortfarande väldigt ont i huvudet!!! :(
Inte kul!!
Men jag tror att jag ska ha en foto tävling till!! hihi
det var väldigt roligt att ha en och jaa, vad tycker ni??
Men jag vet inte vad jag ska ha för tema!!
Vill kanske ha någån av dom:
din bästa bild
sommar bild
kompisar/vänner
kärlek
djur
natur
vardag
lycka
tror det var dom som jag ville ha, alltså typ en av dom!!! xD
vilken tycker ni?? (:
nu tror jag att jag ska göra lite på designen!! (:

Kram

wilma

jag tycker att du ska ha en fototävling, helt klart ! Jag tycker att temat antingen ska vara : kompisar/vänner, djur eller natur ! :)<3


blogg: http://wilmaan.blogg.se/
Lovisa

Jag tycker du ska ha en till fototävling. Temat spelar inte så stor roll, men helst kompisar/vänner elr djur!! xD


blogg: http://loooi.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin