Alicelindstrom

Mobil spel

Hej alllllllllllaa!! hihi
ska starx äta, men jag undrar om det är någon som har tips på skojjiga spel
till en Android, (har en Xperia x10 mini pro)
har blivit less på min spel!! haha xD
brukar typ ha spelat Angry birds, Angry birds season, abduction,
åå några andra spel som jag har tyckt om. men jag börjar bli lite trött på dom nu!!
såå snälla, behöver tips!! :D hihi
ska äta nu, kram♥

wilma

Har likadan mobil som du, jag vet några roliga spel! Det är : Angry Birds Rio, Bubble Buster, Taxi Gone Crazy, Falldown och de roligaste Papiwall :)<3


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin