Alicelindstrom

Min söndag

Hej bloggen, nu är jag hemma.
äter just nu min salad, gööööttt :D
haha men idag spelade vi ju match, en blev lika åå en förlorade vi! xD
men efter det åka jag på isgalan mee två fina chejjer!! :D
det var bra, som vanligt!! xD
träffade några söta polare, haha xD saknar dom så 7kt mke!!!! :D
men sen åkte vi hem, nu sitter jag här vid datron åå ska snart se mästarnas mästare!! (:
sen imon är det ju skolen :(
fast jag missar lite på slutet, ska till vårdcentralen mitt i Gympan, så jag kommer typ inte vara med
på den !! xD men sen såå hinner jag inet komma tbx! xD
jaaoop jätte kul att ni anmäler er i min foto tävling!!
sist jag kollade var det sex!! ni kan fortfarande anmäla er!!! (:
kram :D

Alexandra - Uppsalas största blogg

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!

Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)

Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-44-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment


blogg: http://vadfanskajagheta.se
MADDES

Vinnarna av kvällens blogg är utsedda. Gå in och kolla om du vann. Om inte, kommer det en ny chans i morgon så missa inte det!


blogg: http://maddisenj.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin