Alicelindstrom

Min nya vän!

Hej bloggen!
jag kom på en sak för typ två veckor sedan!! och då började jag snickra på den!!
glömmde bort den typ två veckor, men igår kom jag på det igen!!
Och det var en liten trä gubbe!! jag fick en liten ide, och det var att fota den!
så det kommer nog att komma sånna bilder i framtiden!!
men jag behöver tips på ett namn!! har ni ett förslag??
snälla, hihi
här kommer en bild på den, så det kanske blir lättare att komma med förlsg för er:



Vad tycker ni om den??
komentera gärna!!
och jag skulle bli jätte glad om ni skrev en maaaaaaasssssssssaaaaaaaaaa förslag på namn på den!!
känns ju roligare att säga, nu kommer bilder på (namn)
ist för att säga:
nu kommer bilder på min träkloss med armar, ben åå fötter!! haha xD

kram








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin