Alicelindstrom

Min nya fjärkontroll

Hej bloggen, jag minns inte om jag skrev att jag har köpte en fjärkontroll till min kamera??
men ajja det har jag, eller pappa köpte den typ från Kina elr något!! (:
det var skit billigt, 17 kr med frakt åå allt!! haha xD
fjärkontrollen kostade typ 6 kr åå fraken 11 kr!! från KINA!!!! ganska billigt!!
om mna typ skulle köpa den för typ sex kr i Sverige så skulle typ frakten ändå bli över 50 kr!!
ganska dyrt!! eller väldigt!!
hihi aa men jag testade den lite igår (han inte lägga in bilderna)
hehe testade fota mig själv, haha hade inte så mycket annat att göra! xD
men här är dom, mobba inte mig!! :D



haha 



Höll på att rammla bakåt när den tog bilden!! xD




Yeah!! hahaa xD
jag kan berätta lite vad man har den till för er som undrar!
om man tex vill ta ett självporträtt eller om man inte vill att kameran ska skaka kan man köra med den!
för om man har kameran på ett stativ och sen ska trycka på knappen på kameran kan det ju hända att
den rör sig lite! men då kan man stå bakom med en fjärkontroll!!
på min fjärkontroll är det fem knappar tror jag!!
jag använder mest två! en som heter S, då tar den bilden på ängång om man klickar på den.
och den andra heter 2S, då väntar den två sekunder, så då hinner man typ he ner den i fickan eller gömma
undan den om man inte vill ha med den på bilden!!
Ganska smart va?? hihi
men det kan ju ändå vara en kul grej att ha!! :D

och på bilderna ser ni ju ändå min dagens outfit!! :D
tröja/T-shirt: Ginatrico (den som jag köpte förra onsdagen som jag inte har visat bild på, som jag skulle,
hehe xD ) 
Byxor: vanliga mjukisbyxor
haha
gillar min tröja, den är rosa med typ bilder på muffins åå andra söta bakvärk som har öga, näsa mun!! (:
wiiiiiiii

men vad tycker ni om bilderna??
fin/ful??
snälla komentera!
kram banan skumm banan, hahahaha (kom inte på något)

Tovan

Varför skulle nån mobba en sån fin liten (stor) tjej XD


blogg: http://ekotovan.blogg.se/
wilma

Du är såå söt :)<3


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin