Alicelindstrom

Min dag idag

Hejjsan alla!! (:
idag har jag varit i skolna, det var väl som vanligt!! hehe xD
när jag kom hem (typ 10 min sedan) så satte jag mig vid datan!!
jag ska typ kanske vara med Maja nu, annars ska jag nog cykla till öö hihi hemligt!!
haha men ajja jag får se! (:
imorgon vet jag inte vad jag ska göra, känner mig sugen på att vara med någon!!
får se, hehe xD annars så blir det väl att jag fotar lite eller så är jag med Bella!! (:
hehe aoopp vi får väl se! (:
Kram ♥








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin