Alicelindstrom

Måndag :/

Tjoooooo bloggen, idag har jag varit i skolan!
hehe det var ju typ som vanligt!! xD hehee xD
när jag kom hem gick jag till Bella, gossade lite med hon åå jaa sen
gick jag in på datan! :D sååå jag göra inte så mycket! xD
ikväll är det träning!! (: var inte på en ända förra veckan, ahah xD
var sjuk åå förkyld hela vekcan, men idag komme rjag nog att gå!!
men jag har en liten fråga till er:
är det något ni vill se på bloggen??
komentera då!! har typ ingen anning vad jag ska skriva om, kommer typ kanske att ha
en tävling snart!! tycker nu om det??
hihi ajja har inte mer att skirva nu såå byee








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin