Alicelindstrom

Lördag

Hej bloggen, idag är det lördag!!
Yes äntligen!! känndes väldigt skönt att få sova ut!! :D
jag vaknade halv åtta, sköööööööönt!! :D
sen duschade jag! och nu sitter jag vid datorn åå lyssnar på
7kt bra musik! (:
sen vid tio ska mamma åå jag på stan!! :D skojjigt
sen när vi kommer hem blir det väl lunch åå sen ska vi ut på en foto promenad i skogen!!
har ideer på vad jag ska fota!! (:
måste packa kamera väskan också!! haha känns värsta konstigt!
för när jag hade min digital kamera stoppade jag ner den i fodralet och
sen hade jag den typ i fikan! men nu ska jag ta min stora väska,
åå jag vill ha med typ som ett filter så man får solglitter åå sånt! (:
åå lite andra saker som jag inte vet vad dom heter!! (:
kram








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin