Alicelindstrom

Lite nytt

Hej alla min blogg läsare!!
haha har suttit framför datorn sedan jag vaknade haha xD
var ut en snabbis och gav Bella mat, kännd då av alergin på direkten jag kom ut!!
har suttit och fixat lite med min design, inga stora saker!
det är mest komentar saken som jag har fixat!
så ni kan ju lämna en komentar så får du se det nya!! (:
jaa nu tror jag faktiskt att jag måste hitta på något!! haha xD
ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin