Alicelindstrom

Lista

Hehe hejj bloggen, har lite tråkigt så jag hittade en lista som jag fyllde i!! (: xD


JAG HAR......

Snott denhär listan (X)

Lagt till lite (X)

Varit olyckligt kär ( )

Smakat sushi ( )

Skolkat ( )

Ätigt tills jag spytt ( )

Varit kär i en kändis ( )

Åkt ambulans ( )

Åkt slalom (X)

Snott nåt ( )

En brevvän (/)

Lanat (????) 

Haft alla rätt på ett prov (X) 

Avslöjat en hemlighet (X)

Varit vaken hela natten (/)

Ett eget rum (X) 

JAG KAN...

Spela ett instrument (X)

Gå ner i splitt (x)

Gå ner i spagat (/) har kunnat  xD vet inte om jag kan de längre

Stå på händer (/) på stuttsmatta

Prata ett annat språk (/) engelska  

Simma 1000 meter (x) tror dee,

Gå in i en affär utan att köpa nåt (X)

JAG TYCKER...  

Att det är kul att teckna (/)

Att läxor är onödigt! (/)

Att skolan är botten (/)

Inte om fisk (/) vissa

Att mitt utseende är jätteviktigt! (/)

Att det är kul att läsa (X)

Att KP/Kp-webben äger! (X)

Att det är kul att sjunga (X)

Att jag kan sjunga (/)

Att födelsedagar är bättre än jul ( ) Sorry, men julen äger ALLT!

Att spindlar är läskiga! (/) De är ÄCKLIGAA! Inte läskiga.

JAG ÄGER...

En dator (X)

En bästis (X) (Men man kan väl inte äga en människa?)

En pool ( )

En sommarstuga ( )

Platt-TV (X) fast de e ju familjens men ajja min också 

Minst tre par skor (X)

Nintendo Wii ( )

Plastation 2/3 (x) 3

Nintendo DS (X)

Xbox/Xbox 360 (x)  

Annan spelkonsol (x)

Minst 1000 kr (X)

 

JAG FÅR...

Ofta komplimanger (/) Ganska ofta,..

Oftast bra betyg ( )

Allt jag pekar på ( )

Månadspeng (X)

Veckopeng ( )

Många julklappar (X) 

Namnsdagspresenter ( )

Ofta brev ( )

Ofta mail (X)

Ofta sms (X)

ofta KPost ( )

JAG HAR... (I Familjen)

En mamma (X)

En pappa (x) 

En mormor (X)

En morfar (x) 

En farmor (x)

En farfar (x)   

Ett eller flera syskon (X)

Ett husdjur (X)

Flera husdjur (x)

haft ett husdjur (X)

En eller flera kusiner (X)

En moster (x)

En morbror (X)

En faster (X)

En farbror (x) 

En lådsasmamma ( )

En lådsaspappa ( )

En lådsassyster ( )

 JAG VILL...

Bli aritst (/) hmm vet inte, kan typ inte sjunga ens åå då kan det ju vara svårt

 Vara med i Idol ( )

Ha fred på jorden (X)

Att någon jag hatar ska dö ( )

Gifta mig (/) vet inte    

Bli bäst i klassen (X)  mohahaha

Bli kär (X)     

att min högsta önskan ska gå i uppfyllelse! (X)   

Att det här testet ska ta slut snart! ( )


hihi ajja ses









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin