Alicelindstrom

Kommer inte på hur man gör..

Hej bloggen
idag har jag varit hemma!! inte skojj!!
har vilat hela dagen, typ sett på tv, fast det fanns inget att se!! :/
haha har typ bara lagat i soffan!
kanske har sovit lite, minns inte haha xD
Har varit inne på datan lite också!
funderade på en ny design, har en ide, tror det blir rätt så bra!!
men det är bara en sak som jag inte kan, som jag måste får att fixa!!
haha xD har googlat men hittar inget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
hahaa sur, men jag MÅSTE komma på det, annars känns det som att det inte kommer blir nå bra!! :(
men ajja jag ska försöka!!

kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin