Alicelindstrom

Kom på en sak..

Kom på en liten sak!! :D
hihi jag har funderat på att ha en ägg tävling, eller påsk!!!
eftersom att det snart är påsk!!!
känns som att det blir ganska tätt mellan tävlingarna, men eftersom att det är påsk
nu och inte om tre veckor så kanske jag ska ha en!! (:
vad tycker ni??? :D
jag ska kanske ha en ägg tävling eller en påsk tävling!!
alltså det är typ samma sak!
men om det är en ägg tävling ska man ju måla ett ägg åå sen fota det!
men om det är påsk såå behöver man ju bara fota någpt påskigt!! xD
vad tycker ni???
vill ni att jag ska ha den?? (:
kram !

Tovan

Jag tycker du ska ha en påsk tävling istället för en ägg tävling ^^


blogg: http://ekotovan.blogg.se/
stina

jag tycker samma sak som "tovan"


blogg: http://sstinasfoto.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin