Alicelindstrom

Helgens planer!

Tjooohooo har längtat väldigt mke till den hära helgen!! haha xD
jag ska göra mycket som jag gillar!! :D
imorgon ska mamma åå jag på stan! (: jag ska köpa en hemlig sak!! :D
och sen ska mamma åå jag titta på lite saker typ!
sen efter lunch ska vi typ på en foto promenad! (: tror det blir i skogen!! (:
sen på söndag har jag matcher!! :D vi ska typ spela på grusplan tror jag!!
först skulle vi spela på en konstgräs plan, fast nu blir det två matcher!! en typ 1 eller 12 åå en typ 3! :D
sen blir det ju typ lite stressigt!! jag, Lollo åå Hanna ska på isgalan!! så då ska vi duscha där och sen
byta om, sen åker vi direkt till isgalan för det är ju nära!! :D
såå jaa det är väl min helg!! åå såklart kommer jag nog att träna till eng provet! som
är på tisdag, jag tog hem lite saker så jag kan träna! (:
öö jaa kanske drar ut åå fotar lite nu!! men vet inte riktigt vad...
kanske kommer på något!! :D
kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin