Alicelindstrom

hejj bloggen. Mobil bloggar nu. Nu är vi t...

hejj bloggen. Mobil bloggar nu. Nu är vi typ hemma. Eller vi är i bjästa :-D hihi men jaa hihi Vet ni??!!!! VI VAN!!!! VI ÄR BÄST I HELA LÄNET!!. sista van vi med 2-1. Ganska coolt ändå! :-) haha men ajja skriver mer imon. Kram


stina

hej! fin blogg :)

kolla gärna in på min och släng in en kommenter! :D



www.sstinasfoto.blogg.se

wwww.sstinasfoto.blogg.se


blogg: http://sstinasfoto.blogg.se/
wilma

Nu har jag fototävling på min blogg, anmäl dig gärna! Temat är Djur Och Natur!

Kram (:


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin