Alicelindstrom

hej! Jag är på skolan nu. Såå jag mobilblo...

hej! Jag är på skolan nu. Såå jag mobilbloggar. Vill bara skriva att man får rösta på finalisterna tills ikväll (onsdag den 20 april) så man kan rösta hela dagen idag. eftersom att jag ska ha en påsk tävling som börjar imon tror jag. Men kom ihåg att rösta. Alla finalisterna hittar ni under kategorin Tävlingar!! Och komihåg att jag ser ditt id nr! Och jaa nu önskar jag er alla lycka till. Och om ni undrar så blir det e påsk tävling. Jag skulle vilja ha en och ska passa på nu när det är påsk :) det kommer mer info om den imorgon torsdag :) kram









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin