Alicelindstrom

hej bloggen. Mobilbloggar nu :-D jusrt nu ...

hej bloggen. Mobilbloggar nu :-D jusrt nu åker vi från farmor åå farfar. Vi åker porsche B-) men nu ska vi till polisen och fixa pass :-/ haha jag fick lite saker av farmor och farfar för dom har varit i kina och typ kom hem typ för nån dag sedan:-D men jag lovar att visa bilder på det jag fick :-) ses skriver mer när jag kommer hem kram ;)


Maja Nubben Norberg

Jag som var hos dej vid tio och skulle hämta min enhjuling och då var ingen hemma :D <3

Så jag gick till baksidan men där var bara Bella som jag gick fram till då snusa hon på mej sen gick jag !! :D <3

Och jag såg helt dum ut jag gick runt i hjälm utan cykel och så hade jag en elvisp i handen :D <33 hahhah


blogg: http://maaajaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin