Alicelindstrom

haha

Hej bloggen, detta är ett tidsinställt inlägg!!
för just nu gör jag säkert något annat!! xD
men jag vill bara säga att om någon har en foto tävling, eller en annan tävling på sin blogg,
då är det bara att säga till!!! (:
för jag vill gärna vara med!! hihi xD

ses

wilma

Jag har en ! Det är bara att gå in på min blogg under Tävlingar om de är svårt att hitta :)

Tema : Färgglatt!


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin