Alicelindstrom

haha fin dag

Hej bloggen, jag är jätte ledsen att ajg inet har bloggar tidigare idag!!
men jag har inte hunnit!! efter skolan idag gick jag till mormor åå morfar!!
åt där, vi fick pankaka åå te efterrätt fick vi ''buffe'' som jag sa!! :D
haha xD men vi fick Äppelkräm, Hallon, Glass, Grädde, åå typ nån hallon klass sak som var hemma gjord!!
haha meg agöööööööötttttt!! :D sen gick jag till träningen! xD
Så nu har jag kommit hem från den åå jaa har sett lite på Tv åå såå!! xD
Idag i skolan var det typ som vanligt, nästan!! haha xD
vi hade musik, åå sen ska vi ha tio min rast åå sen har vi bild!
men då var det några killar som stälde fram klockan typ tio min, så vi slutade musiken tio in för tidigt!!
haha xD och sen sista passet hade vi Ap, då stälde dom också fram klockan tio min!!
så vi slutade 20 i 2 ist för 10 i 2. haha xD
haha tror ingen fröken märkte något (:
men nu ar jag inte så mycket mer att skriva!
eller joo,
KOM IHÅG ATT ANMÄLA ER I MIN FOTO TÄVLING!! för om det inte är minst fem så
blir det ingen!!!!
kram








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin