Alicelindstrom

Gomorron

Gomorron bloggen, eller kanske inte god morgon men ajja kom inte på något
bättre!!! :D
men är lite sur just nu, hehe xD vaknade tio över fem, för Bella stammpade!!!
alltså ni som typ inte har hört en kanin stampa, men det låter!!!!!!!!!
haha Bella är ju ute och jag sover ju inne!! :/
men då gick jag ut till hon för att kolla vad det var! xD
men det var typ inget vad jag såg! det kanske var en katt! men jag var ute och pratade med
hon en stund!!
igår när jag åå mamma var ute för att hjälpa erik och hans kompisar som skulle sätta upp
nätet på stuttsmattan, då hade jag Bella i ett långt koppel, hehe xD
har satt ihop hopprep. men då kom en katt, och då skulle vi se vad dom gjorde.
dom bara satt och tittde på varran, men sen gick typ Bella, då började katten jaga Bella!
den vill ju inte skada eller äta upp Bella, den tror väl aytt bella är en leksak!!
men då kom Bella ur kopplet, hahaha XD
så hon sprang runt, typ upp på vägen nästan och sen ner till oss!!!
en stannade hon vid mig typ. då tog jag katten!!
haha det var jätte läskigt, men kanske inte så kul för er att veta men ajja!! xD
idag är det ju lång fredag!! (Y)
men öö idag ska jag kanske vara med Maja, hoppas det!!
för då om vi ska det då kanske vi kan hoppa stuttsmatta eller fota, alltså Maja åå jag om hon vill (:
men annars om inte hon kan så får jag göra det själv!!! :D
ikväll ska jag käka middag hos mormor åå morfar!! (:
då tar jag nog med kameran så jag kan foto saker där!! (:
skriver nog mer sen!!
kram








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin