Alicelindstrom

Glad Påsk (:

Hej bloggen!! jag ska alldeles strax äta!!
men tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg!
idag efter skolan tog jag fram själva mattan till stuttsmattan!! hehe xD
den var ju skev själv ställningen så pappa fixade den igår när han kom hem!! (:
men sen efter det gick jag till skogen och hämtade lite kvistar till Bella, för dom har ju typ
avvärkat! :D sen pyntade jag på mitt rum!! inte så kul att se men ajja hehe xD
har ganska många påsk ägg, så alla rymmdes inte haha.
men nu ska jag äta! efter maten ska mamma åå jag springa!
egentligen ska vi speinga hela laget!! men jag får ju mina ''anfall''
då jag får svårt att andas pga min allergi tiiip.
så då ska vi testa en medicin åå då vill jag springa med mamma!!
så jag får springa i min takt åå typ stanna!! :D

kRaM till er AllA!!! :D
kom ihåg att anmäla er i min foto tävling!!
förväntar mig inte att så många är med!! men hoppas!!
man kan ju typ fota ägg, blommor, godis, öö jaa låt fantasin flöda!! (: xD

Tovan

Glad påsk på dig med<3


blogg: http://ekotovan.blogg.se/
M A L I N - F O T O

sv: åh vad roligt med foto tävling! Minnet på kameran är heeelt fullt just nu, så jag ska fixa det & ta massa foton imorgon så jag kanske är med då:) tack så jätte mycket att du kommentera, du får gärna skriva nåt litet i bloggsvar till mig som finns i min meny i bloggen:) puss


blogg: http://malinnfoto.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin