Alicelindstrom

Fredag

Hej bloggen, idag är det fredag!! INTE bra!! då är det ju skola snart!! :/
men idag är pappa ledig, så ska vi till farmor och farfar nu på
förmiddan och typ fika, jag kanske får en sak... om jag har tur!! (: hihi
sen ska vi fara åå fixa pass!! haha xD
öö jaaa det är väl typ min dag!! :D
vad ska ni göra idag?
och kom ihåg att det är sista dagen att rösta i min foto tävling!! (:
klicka här för att rösta!!!! (:
vinnaren visar jag nog imorron, efftersom ni får rösta HELA dagen idag!! eller nästan!!
till 23.59, haha xD
kram (:

Lisa

Hejsan sötnos! allt bra?<3


blogg: http://raawhr.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin