Alicelindstrom

Fredag!!!!!!!!! = HELG

Tjohoo bloggen!!
ÄNTLIGEN är det fredag!! haha xD
känns som att veckan har gått i snigel fart!! förra veckan gick faktiskt mycket
fortare tycker jag!!
idag i ksolna så var det typ nästan en vanlig dag, fast det var dom som skulle stå på coop
åå packa mat varor, för rädda barnen tror jag det var!!
jag var inte med! men det var tre grupper som turades om! :D
men när vi skulle ha roliga timmen sista passet efter lunch då hade en kille i min klass
skadat sig!! heeh xD så alla satt vid han, och vi var bara 6 kvar på skolan typ! :D
för det var många som var där! så då fick vi vara ute, men jag gick in!
sen fick vi typ sluta tio min tidigare, för öö jaa typ för att han var skadad!!
jag vet inte hur det gick för han!! han kunde inte komma hem, typ! xD
så jaa hehe xD
men ajja nu är det ju helg!!!!!!!! YES!!
ikväll tror jag att vi skulle se på en film, (: hoppas
på at den är bra!! :D
men jaaoopp, fortsätt att anmäla er!!! SNÄLLA!!!!! :D
men jaa har inet så mycket att skriva mer, ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin