Alicelindstrom

Frågestund




Tjohooo bloggen, kom på att det var väääääldigt länge sedan jag hade en frågestund!!
Såå nu är det dax!!
Ni känner nog till hur man gör, ni frågar jag svrar!!
ganksa lätt??
ni får fråga ända till på lördag klockan 20.00
så svarar jag på era frågor på söndag!!
hihi men var inte blyg, fråga allt!!! jag svarar på det mesta!!
så snälla, fråga!!

Kram (:
Att bilden är fin??
fotade den någon dag (minns inte)
hade lite tråkigt så jag skrev lite på den åå då kom jag på att jag ska
ha en frågestund!! (:

Anonym

Hej!!



Hur gör du foto, kategorier, om mig och biloggar jag läser knapparna under headern och var någonstans lägger man in dom??



Hur gjorde du trädet i headern??




blogg: http://loooi.blogg.se/
wilma

Fixar du andras designer? Isåfall skulle du kunna hjälpa mig? Isåfall kan du få en länkning och en gästblogg på min blogg! :)<3


blogg: http://wilmaan.blogg.se/
Elsa

Har lite frågor till din fråge stund:

Kommer du ha fler tävlingar?

vart gör du dina designer?

hur får man en följ via bloglovin?

kan du inte ha fler foto tips?

vad har du för kamera?



Du vet jag..

Vad är din favorit färg

mat?

djur?

sifra?

blogg?

dag?

årstid?

skolämne?

går du i några sporter?

vad gör du på fritiden?

hur manga kamror har du haft?

vad har du för kamera nu?

Har du husdjur?

vad heter alla i din familj?

har du en egen dator?

oj det blev några frågor!

Anonym

Jag vet att det är försent att fråga men eftersom att du inte har lagt upp svaren så frågar jag iallafall! her är mina frågor:

hur många läsare har du om dagen?

hur kom du på att du ville ha en blogg?

vem har gjort din design?

vad lyssnar du på just nu?

det var dem.








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin