Alicelindstrom

Fotbolle

Hejj mina underbara läsare!! (:
Idag är det söndag, och idag är det matcher!! tror det är på grus.
Känns värsta läskigt, för jag har min alergi åå om jag anstränger mig, typ gå
i skogen och plumsa i snön, då kan jag inte andas!! eller jag kan andas.
men det känns som att jag inte får luft åå typ strupen sväller igen!!
såå öö jaa jag HOPPAS att ajg kan spela lite, jag ska försöka!
vi ska typ spela två matcher, det är samling 11 på ip, sen tror jag det var match 11 eller 12.
och sen en klockan 3. sen efter sista matchen ska jag duscha sen ska jag åå
några till på Isgalan!! (: trevligt, hhaaha xD
men jaa just nu sitter jag åå läser lite engelska!! xD
har prov på tisdag!!!!!!!!! :(
men det är bra att det är kort vecka!! vi går bara måndag, tisdag, onsdag åå
halva torsdag, sen är det lov!!!!!!!! :D
öö jaa har inget mer att skriva nu, kanske mobil bloggar lite senare.
kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin