Alicelindstrom

Följa via bloglovin

För att lägga in en "följ via bloglovin ikon" på din blogg.se blogg, gör du såhär:
Gå in på  http://www.bloglovin.com/

Logga in på ditt konto
Sen klickar du konto (längst upp till höger) - följ bloggen-knappar
Sen väljer du viljen knapp du vill ha och klickar på skaffa den här ikonen och kopierar hela koden.
För att lägga in den i din meny på bloggen går du in på design - kodmallar. bläddrar ner till <div id="side"> (om du inte hittar det kan du söka genom att klicka ctrl+f och skriva in <div id="sidan"> i rutan som kommer upp)sen klistarar du in koden där du vill ha följknappen.

Glöm inte att följa mig ↓

Follow on Bloglovin

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin