Alicelindstrom

Fajitas (L)

Hej bloggen, idag var jag i skolan, hehe det var väl som vanligt!!
fast vi hade yoga, hehe xD det är faktiskt ganska roligt, bättre än matte åå engelska!! haha xD
men sen när jag kom hem såg jag på TV, hehe åå sen gick jag in på datan!¨
hehe det är väl typ nu!
igår kom min fjärkontrol till min kamera!!! YES!!! haha
den kostade typ 17 eller 20 kr! mer frakt och allt, från kina!!
haha pappa frågade om jag ville ha en åå då ville jag det! men ändå
onödigt billing för en fjärkontroll med frakt från kina!!! ahha XD
frakten var typ 10 kr, haha
men aaoop tror att jag ska testa den!
längtar till maten, haha xD vi ska äta fajitas, det äter vi typ bara när pappa är
bort rest!! :D det är han nu :( men vi ska äta fajitas!!! GÖÖÖÖÖÖTTTTT
efter maten ska jag typ följa mee mamma på jysk åå rusta!! (:
hon ska typ köpa dukar, åå jag ska köpa något....
haha aa har typ inget mer att skriva nu! ses
kom ihåg att anmäla er till min foto tävling!
kram








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin