Alicelindstrom

DM wiiiiii are the winers!!

Hej bloggen, igår var jag ju i sundsvalkl hela dagen!!
eller bussen gick 20 i sju, och vi var hemma efter åtta!! (:
Men vi spelade tre matcher!! och van alla!!
första mee 5-0, andra minns jag inte, åå sista 2-1!!
Wiiiiiii vi äger juee!!
hiihi vi van någon platta där det stog något!!
och man fick typ en brorsch (stavning) var!! xD
hahhahaha ganska liten!
vi spelade en match 10.00, en 12.00 åå en 16.00!
haha så mellan 12 åå 4 var det ju lång tid, så då var vi på promenad, sen så paratde jag åå ja gjorde
typ inget!
sen efter sista matchen duschade vi åå sen åkte vi på Max, åå sen gick vi till Ica Maxi åå
köpte snabba kolhydrater (godis) sen åkte vi hem!! :D
hihi jaapp sen när jag kom hem efter åtta så följde maja med mig hem!
hennes föräldrar var på middag! då såg vi James Bond! hihi
gillar dom! sen åkte hon hem vi tio tror jag det var! xd
men ajja det vra min dag igår!!
Idag vet jag inte vad jag ska göra!
typ kanske så, fast jag vill på stan, men ajja får se!! xD
sen blir det säkert lite fotografering med min nya kamera åå att jag är med Bella!!

Kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin